مصاحبه آرشیو خبر ها
هم تیمی هایمان در یووه از ما خواستند آلمان را ببریم!

هم تیمی هایمان در یووه از ما خواستند آلمان را ببریم!

دیشب پوگبا و اورا بعد از مسابقه ی آلمان و فرانسه که به صعود این تیم به فینال رقابت ها منجر شد، مقابل دوربین های شبکه ی رای قرار گرفتند، اورا و پوگبا با هم مصاحبه کردند و از حسشان به خاطر رسیدن به فینال گفتند و در این میان پیامی به زبان ایتالیایی به آتزوری دوستان فرستادند:

 

پوگبا:

 

خب به من بگو، نظرت در مورد بازی چیه؟

 

اورا:

 

من کاملا به هم تیمی هام افتخار می کنم و به اینکه با تو بازی کردم! ― و تو می تونی بعد از این مصاحبه به من پول بدی ― همان طور که گفتم خیلی خوشحالم، اما این آخرش نیست، پایانش بعد از روز یکشنبه است. پل، بعد از چنین پیروزی برابر آلمان، قهرمان جهان که «ایتالیای ما» را حذف کرد و ما واقعا برای هم تیمی هایمان در یوونتوس ناراحت بودیم و آنها از ما خواستند که آلمان را ببریم و مااین کار را کردیم، خب نظرت چیست؟

 

پوگبا:

 

می خواهم بگویم فکر می کنم انرژیِ کل ایتالیا را دریافت کرده ام، از همه ی مردمی که بعد از بازیشان به ما گفتند: «بجنبید و بروید و شکستشان دهید.» این به ما انرژی داد و امروز خوب بازی کردیم، اما هنوز تمام نشده است و فکر می کنم باید پرتغال را هم در فینال ببریم.

 

اورا:

 

حقیقت دارد چون حتی پل استرس برگشتن زودهنگام به وینوو را داشت ― استرس دویدن ― برایمان مهم بود که امروز ببریم تا یک هفته بیشتر استراحت کنیم. این یک پیام کوچک برای ماسیمیلیانو آلگری و مربیان تمرینی بود، فقط یک هفته بیشتر!

 

پوگبا:

 

بدون اینکه چیزی بخوایم بگیم.

 

اورا:

 

بدون اینکه چیزی بخواهیم بگیم، ما با این انگیزه امشب بازی کردیم!

 

 برای دیدن این مصاحبه می توانید اینجا با کیفیت HD مشاهده کنید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: